2012. április 11., szerda

STAFÉTA-játék nálam!!!

Szóval ezt kaptam Dalma-tól.....

és ez lett belőle




Ez készült a kapott gyöngyökből...
és meg kell mondjam ez az első ilyen technikával készült művem :)
Szóval nem a legtökéletesebb de sikerült és ugyan nem első nekifutásra,
de pár óra pihentetés után...bontás és újra kezdés...aztán  már meglepően hamar kész lett.
Ez az én lélekpillangóm ami egy lélekutazás során maradt meg bennem,velem :)

Köszönöm szépen Dalma a gyöngyöket,amik sok fejtörést okoztak,pár napig csak nézegettem őket, gondolkoztam mit is fűzzek. Nem láttam meg a gyöngyökben semmi mintát és akkor jött  a Tőled kapott nyakláncot  nézegetve az ötlet,hogy akkor nem fűzök,hanem varrok :) Szóval nekem emlékezetes lesz ez a játék,mert inspirált egy új technika kipróbálására.

Ha kedvet kaptál játszani és tetszik e nyaklánc hagyj itt egy bejegyzést!!!
Ha szerencséd van a tied lehet és akkor TE viszed tovább a stafétát!
Küldök a nyaklánc mellé gyöngyöket amiből fűzhetsz egy szépséget és azt Te sorsolod ki.

Gyertek játszani mert ez egy szuper játék!!!

Jelentkezni lehet: április 21.éjfél



8 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ki nem hagynám ezt a játékot ,nagyon ötletes láncot csináltál,tetszik a lélek pillangód!!!

Amy's írta...

Nekem is egybol az ugrott be hogy olyan mint egy pillango.
En sajnos nem jatszhatok erte , mert tolem indult el ez a jatek

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon szép ez a pillangó, remél az én lelkem pillangója lesz :)!

Ildikó írta...

Szuper ez a pillangó, nagyon tetszik! jelentkezem a játékra. Hátha...

Timike írta...

Pillangó nálam is, és ki nem hagynám a játékot.

Schnappy írta...

Hú, csodálatos pillangó! Jövök játszani érte!:)

bibirc írta...

Tetszik ez a pillangó!Jelentkezem a játékra,talán kedvez a szerencse

Perl - Eni írta...

Egy ilyen szuper ajándékért én is "harcba" szállok!!!