2012. február 1., szerda

PIF


Edit-nél jelentkeztem erre a játékra.
A szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra, kézzel készített ajándékot kap tőlem az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a fent írtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem!

VÁRLAK  JÁTSZANI!!!!!

7 megjegyzés:

Edit írta...

Szia! :)
Küldtem Neked emailt, de nem vagyok biztos benne, hogy megkaptad! Utánanéznél, ha van egy kis időd? Köszönöm! :)

Ceffa írta...

Szia!
Nagyon ürülök, hogy rám találtál:)
Ezt az alkalmat kihasználva én jelentkezem a játékodra!
Ha jól sejtem én vagyok az első?
Szép napot!
Ceffa

romi írta...

Hurrá! Az első jelentkező Te vagy!!!
Köszönöm kedves Ceffa,hogy játszol velem!

Krisztina írta...

Jössz hozzám viszont-PIF-re? :)
Van még egy helyem, és akkor oda-vissza megy az ajándékozás, és nem kell újabbat indítanod?! :)

romi írta...

Köszönöm az invitálást!!!
Naná,hogy jövök :) Köszönöm Neked,hogy jöttél hozzám játszani!!!

MrsSame írta...

Benne vagyok az oda- vissza ajàndékozásban.Szòval jelentkezem hozzàd. :)

romi írta...

Melinda örülök Neked! Jujj de jó!! Köszönöm szépen!!!