2011. november 3., csütörtök

Ajándékot kaptam

Megérkezett meglepetés ajándékom !!!   Sue játékán jelentkeztem és nem bántam meg!!
Tündy köszönöm szépen!!!!   Nagyon nagyon elhalmoztál ajándékokkal... minden nagyon nagyon tetszik a karkötő mérete is pont jó,színét is imádom,a tűtartók nagyon egyediek,szuper jók!!
Családom is kézről kézre adta és  a pasiknak is tátva maradt a szája!!!  Tetszett nekik is :)
És  a doboz amibe tetted na az plusz ráadás milyen szépen bevontad és hogy pillangó mintás az anyag  na azon már csak mosolyogtam (de még a bélyeg a borítékon is pillangós) ....ez a kedves állatka elkísér egész életemen keresztül...már az oviban is pillangó volt a jelem...kislánykoromban anyukám  pillangót hímzett az ágyneműmre...több pólóm is pillangó mintás :)
Na ezt,hogy találtad ki????  De nagy örömet szereztél nekem!!!                  KÖSZÖNÖM  TÜNDY!!!





3 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép ajándék!!

Timike írta...

Gratulálok a szép ajándékokhoz.

romi írta...

Köszönöm lányok!!